Placówki medyczne w programie Rekonstrukcja Zdrowia

Organizatorzy Programu Rekonstrukcja Zdrowia zapraszają do placówki, które:

  1. Są w stanie zapewnić standard opieki nad pacjentem zgodnie z wymaganiami marki Rekonstrukcja Zdrowia ,
  2. Gwarantują odpowiednią jakość opieki medycznej (personel, sprzęt, komunikacja ),
  3. Zarządzają ryzykiem medycznym (wdrożone i przestrzegane procedury zarządzania ryzykiem medycznym, szkolenia personelu, polisa OC),

Obowiązki placówki medycznej:

  1. Przygotowanie oferty usług medycznych mogących być wykonywanych w placówce wraz z cennikiem podstawowym,
  2. Wytypowanie personelu komunikującego się w języku angielskim (zarówno pielęgniarki jak i lekarze),
  3. Przygotowanie na podstawie przesłanej dokumentacji medycznej indywidualnego planu leczenia dla pacjenta obejmującego:
    1. Opis zakresu usługi
    2. Wykaz działań wraz z terminami ich przeprowadzenia
    3. Koszt poszczególnych działań
  4. Wskazanie każdorazowo lekarza prowadzącego danego pacjenta, który:
    1. Po przybyciu do placówki przedstawi plan działań oraz udzieli odpowiedzi na pytania pacjenta
    2. Będzie informował na bieżąco o przebiegu leczenia,
    3. Przygotuje plan dalszego postępowania z pacjentem po powrocie do kraju macierzystego (przyjmowanie leków zgodne z nazewnictwem danego kraju).
  5. Zapewnienie pacjentowi bądź upoważnionym przez niego osobom niezwłocznego dostępu do dokumentacji medycznej z przeprowadzonego leczenia.

Świadczenia dla placówki medycznej ze strony Rekonstrukcja Zdrowia

  1. Promocja placówki medycznej (jej logo) na stronie Internetowej oraz w materiałach reklamowych, folderach i ulotkach, na targach, konferencjach i seminariach
  2. Przygotowanie wzorów umów w języku polskim oraz językach ojczystych pacjentów,
  3. Opieka koordynatora komunikującego się w języku ojczystym pacjenta,
  4. Certyfikaty marki, wspólne programy klastrowe w zakresie zarządzania jakością
  5. Dostęp do programów szkoleniowych,

Korzyści dla placówki medycznej

  • alternatywne źródło przychodów
  • podniesienie standardu usług
  • podnoszenie kompetencji personelu (szkolenia językowe, z zakresu komunikacji i obsługi pacjentów)
  • uczestnictwo we wspólnych programach marketingowych w trakcie seminariów i konferencji w kraju i za granicą
  • podniesienie prestiżu placówki w kraju i za granicą.