Placówki medyczne w programie Rekonstrukcja Zdrowia
Organizatorzy Programu Rekonstrukcja Zdrowia zapraszają do placówki, które:
- Są w stanie zapewnić standard opieki nad pacjentem zgodnie z wymaganiami marki Rekonstrukcja Zdrowia ,
- Gwarantują odpowiednią jakość opieki medycznej (personel, sprzęt, komunikacja ),
- Zarządzają ryzykiem medycznym (wdrożone i przestrzegane procedury zarządzania ryzykiem medycznym, szkolenia personelu, polisa OC),
Obowiązki placówki medycznej:
- Przygotowanie oferty usług medycznych mogących być wykonywanych w placówce wraz z cennikiem podstawowym,
- Wytypowanie personelu komunikującego się w języku angielskim (zarówno pielęgniarki jak i lekarze),
- Przygotowanie na podstawie przesłanej dokumentacji medycznej indywidualnego planu leczenia dla pacjenta obejmującego:
- Opis zakresu usługi
- Wykaz działań wraz z terminami ich przeprowadzenia
- Koszt poszczególnych działań
- Wskazanie każdorazowo lekarza prowadzącego danego pacjenta, który:
- Po przybyciu do placówki przedstawi plan działań oraz udzieli odpowiedzi na pytania pacjenta
- Będzie informował na bieżąco o przebiegu leczenia,
- Przygotuje plan dalszego postępowania z pacjentem po powrocie do kraju macierzystego (przyjmowanie leków zgodne z nazewnictwem danego kraju).
- Zapewnienie pacjentowi bądź upoważnionym przez niego osobom niezwłocznego dostępu do dokumentacji medycznej z przeprowadzonego leczenia.
Świadczenia dla placówki medycznej ze strony Rekonstrukcja Zdrowia
- Promocja placówki medycznej (jej logo) na stronie Internetowej oraz w materiałach reklamowych, folderach i ulotkach, na targach, konferencjach i seminariach
- Przygotowanie wzorów umów w języku polskim oraz językach ojczystych pacjentów,
- Opieka koordynatora komunikującego się w języku ojczystym pacjenta,
- Certyfikaty marki, wspólne programy klastrowe w zakresie zarządzania jakością
- Dostęp do programów szkoleniowych,
Korzyści dla placówki medycznej
- alternatywne źródło przychodów
- podniesienie standardu usług
- podnoszenie kompetencji personelu (szkolenia językowe, z zakresu komunikacji i obsługi pacjentów)
- uczestnictwo we wspólnych programach marketingowych w trakcie seminariów i konferencji w kraju i za granicą
- podniesienie prestiżu placówki w kraju i za granicą.